Aby zrobić zakupy w sklepie należy najpierw się zalogować. Istnieje także możliwość dokonania
jednorazowo zakupów bez zakładania konta (jeżeli taka opcja jest włączona w ustawieniach
administracyjnych). Rejestracja pozwala jednak klientowi na dostęp do podglądu statusu zamówienia,
historii zamówień, itp. Każdy nowy klient posiada oddzielne konto. Po zalogowaniu się ma możliwość
robienia zakupów, przeglądania historii swoich zakupów. Towar można znaleźć bezpośrednio ze strony
głównej, przeglądając kategorie, lub używając wyszukiwarki produktów. Jest również możliwość zmiany waluty w jakiej pokazywana jest cena lub zmienić język opisu sklepu. Zakupy krok po kroku :
Pierwszą czynnością, jaką należy wykonać aby zrobić zakupy w sklepie jest stworzenie konta oraz zalogowanie się.
Aby utworzyć nowe konto należy wypełnić odpowiedni kwestionariusz. Po prawidłowym wypełnieniu formularza klientowi zostanie utworzone odrębne konto, oraz następuje automatyczne logowanie. Z ciekawszych opcji formularza można wyróżnić opcje dotyczącą biuletynu. Klient może tym wyrazić zgodę na otrzymywanie od naszego sklepu biuletynu reklamowego. Kiedy klient jest już zalogowany - ma możliwość zrealizowania zamówienia. Stan swoich zakupów zawsze można sprawdzić korzystając z opcji „Koszyk". Co jest w moim koszyku ? W Koszyku mamy możliwość zamówienia większej ilości sztuk danego towaru, możemy wrócić do sklepu na dalsze zakupy oraz możemy udać się do kasy kończąc zakupy.
Po zalogowaniu wciskając przycisk Do kasy klient zostaje przeniesiony do poszczególnych formularzy dotyczących zamówienia. W pierwszej kolejności klient proszony jest o podanie szczegółów dostawy zamówionych towarów. Jeżeli adres dostawy różni się od tego który podaliśmy w formularzu nowego konta, możemy ten adres zmienić właśnie tutaj. Określamy sposób wysyłki oraz możemy dodać własne komentarze.
Kiedy określimy już te informacje możemy przejść do określenia sposobu zapłaty za zakupy poprzez wciśnięcie przycisku Kontynuuj. Sposób zapłaty uzależniony jest od rodzaju wybranej przesyłki. Jeżeli np. klient wybierze pocztę polską lub kuriera ma możliwość m.in. wybrania opłaty przy pobraniu. Ten rodzaj opłaty nie pojawia się w przypadku np. wybrania opcji odbioru osobistego. Jeżeli zostanie wybrana opłata za pobraniem – odpowiednia kwota jest automatycznie doliczana do kosztów zamówienia. Oprócz wybrania sposobu zapłaty klient musi się także określić jaki dokument potwierdzający zakup towarów wybiera – Paragon lub Faktura – jako domyślny przyjęty dokument Paragon.
Ostatnim oknem zamówienia jest ostateczne potwierdzenie zamówienia. Potwierdzenie zamówienia.
Po zatwierdzeniu zamówienia Klient oraz Właściciel sklepu zostają powiadomieni e-mailem o zamówieniu.